3D Анімація
курс анімації для ігрової індустрії
Занурюйся у світ тривимірної анімації, в якому можливо створити все!
Записатись на безкоштовний пробний урок
офлайн/онлайн форма навчання
2 заняття на тиждень
тривалість 6 місяців
від 15 років
На цьому курсі ви ознайомитесь не тільки з базовим інструментарем Maya але і з сторонніми плагінами, скріптами, які вам допоможуть в роботі з рігом та анімацією. Ознайомитеся з різними видами анімації, фішками та трюками , та застосуєте всі знання на практиці.

Матеріал впорядковано за певною системою, залежно від рівня складності, що полегшує вивчення предмету – від легкого до складного. Процес навчання досить цікавий. Окрім знань ви отримаєте натхнення та мотивацію. Адже 3д-сфера стає більш затребуваною і бажаною.
Для кого курс:
новачкам у діджитал арті;
тим, хто хоче освоїти творчу сферу в ІТ;
тим, хто вміє малювати, але поки що тільки на папері;
людям з розвиненими творчими здібностями та бажанням освоїти новий вид професії.
Разом з нами ти:
- навчишся працювати з різними видами rigging;
- освоїш skinning;
- ознайомишся з 12 принципами анімації;
- навчишся створювати плейбласти;
- освоїш циклічну анімацію;
- познайомишся з поняттями Blocking, Breakdown, Inbetweens;
- навчишся працювати з пантомімою різних персонажів;
- попрацюєш з різними стилями анімації та багато іншого.
Програма курсу
3 великих блоки: 48 уроків по 2,5 години кожен.
У фіналі ви освоїте ZBrush, Maya, Cinema 4D, TopoGun, Substance Painter,
Marmoset ToolBag, Photoshop, CorelDRAW, KeyShot, Unity 3D.
120 годин
48 занять
6 місяців
Блок 1. Ріггінг та скін техніки
● Ріггінг техніки:
-Підготовка моделі до рігу.
-Ріг механічного маніпулятора.
-Створення контролерів для управління кістками(joints) на основі кривих.
-Створення анімації механічного маніпулятора.

● Ріггінг персонажів, тварин:
-Поняття прямої та інверсивної кінематики, сфери їх застосування.
-Ріг тулуба, рук, ніг, голови та шиї.
-Створення додаткових атрибутів, обмежувачів-Driven key.

●Ріг за допомогою Advanced skeleton.

● Skinning:
-Поняття скінингу.
-Налаштування впливу використовуючи інструменти Paint Skin Weight Tool, Weight editor(bonus tool), ngSkinTools.
-Робота з впливом.
Блок 2. Анімація техніки.
● 12 принципів анімації.

● Запис референсів.

● Створення плейбласт.

● Таймінг і спейсінг. Від примітивів до складних об'єктів.

● Створення циклічної анімації

● Blocking, Breakdown, Inbetweens.Контрапост. Line of action (S подібні криві, С подібні криві, кути). Позинг людей. Позинг тварин.

● Overlapping Action. Способи швидкого утворення захлестів.

● Шарнірне замикання (Gimbal lock).

● Retiming and Polishing. Добавляння акцентів (Secondary action). Шлях по траєкторії ( Editable Motion Trail).

● Робота з циклами, змішування циклів (Animation Layers, Trax). Створення Character set , вигрузка анімацій в кліпи.

● Вигрузка анімацій для використовування в ніших софтах/рушіях.


Блок 3. Пантоміма. Стилі анімації.
● Пантоміма людини.

● Пантоміма тварин.

● Створення різних стилей анімації: Real/Cartoon/Mix(реалістичний, мультяшний, мікс).

● reParent. Використання додаткових локаторів для: зміни півота обертання, привязки одного контролера до другого з збереженням анімації.

● Центр маси.

● Створення і підключення в сцену 3д референсів.


Вартість навчання
149
26 949
година
за весь курс
10% знижки
одним платежем
166
4990
година
на місяць
в продовж 6 місяців
помісячно
FAQ'S
Чи допомагаєте ви з працевлаштуванням?
Ми проведемо вас до працевлаштування, підготуємо до тестового завдання в топових ігрових студіях України. Оскільки ми маємо підписані договори про співпрацю зі студіями, то ми знаємо чіткі вимоги до кандидатів і як найкраще підготуватись до співбесіди. Наш HR навчить правильно оформляти резюме, а ментори курсу допоможуть з неординарним портфоліо.

Наше основне завдання докласти всіх зусиль, щоб студент досяг своєї мети і змінив професію.
    Які навички потрібні для того, щоб почати навчання на курсі?
    В першу чергу необхідно бажання вчитися! Даний курс не вимагає підготовки і ви можете почати навчання з нуля.

    Також знадобиться ПК або ноутбук.
    Чи буде викладач допомагати мені з вирішенням практичних завдань: давати поради, дивитися скріншоти, пояснювати те, що я не зрозумів?
    Так, ментори супроводжують студентів на протязі всього навчального процесу. Викладач ділиться власним досвідом, прикладами зі своїх проектів.
    Скільки часу необхідно на виконання домашніх завдань?
    Для продуктивного навчання та засвоєння нового матеріалу необхідно мінімум 8 годин на тиждень.
    Чи не буде в курсі багато теорії? Я отримаю практичні знання?
    Теорія без практики довго не тримається в пам'яті. Тому під час кожного уроку після отримання нових знань, студенти відразу застосовують їх на практиці.

    По завершенню курсу студенти мають мати об'ємне портфоліо, а без практики це неможливо.
    Лишились питання? Ми маємо відповіді!
    натискаючи на кнопку, я погоджуюся на обробку персональних даних
    Tilda Publishing
    Tilda Publishing
    Made on
    Tilda